Αναγνώστες

Facebook

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Κουπα

DSC01083
DSC01082        DSC01081
Σήμερα θέλω να σας πω κάτι μου έπαθα-έπαθα. Στις οδηγίες των χρωμάτων που χρησιμοποιώ λέει ή θα το ψήσετε στους 170 με 180 βαθμούς Κελσίου ή θα το αφήσετε 21 μέρες κάπου σε ένα δωμάτιο και τα χρώματα θα σταθεροποιηθούν. Λοιπόν εγώ άφησα την κούπα δυο μήνες, όχι ότι την ξέχασα... Τέλος πάντων είπα να τσεκάρω αν σταθεροποιήθηκαν τα χρώματα και το έξυσα λίγο με το νύχι μου. Όσο το έξυνα τόσο έβγαινε και το χρώμα. Οπότε για να είστε ποιό σίγουρες για το αποτέλεσμα σας να προτιμάτε να τις ψήνετε. Επίσης κάτι ακόμα ΠΟΤΕ μην της πλένετε στο πλυντήριο πιάτων θα εξαφανιστεί η δουλειά που κάνατε λόγο της θερμοκρασίας.

24 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Xρήσιμες και σημαντικότατες οι πληροφορίες σου!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Φίλη μου αρέσει!Θα πίνεις το καφέ σου και θα ευχαριστιέσαι!Καλή βδομάδα!

Magdalene B. είπε...

πολύ ωραία η one stroke τελικά ε?μπράβο Μαράκι!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Πολύ όμορφη η κούπα σου!!!!!!
Καλή εβδομάδα

Φιλία είπε...

Σ' ευχαριστούμε πολύ. Η πληροφορία πολύ πολύ χρήσιμη. Και η κούπα σου ακόμα ωραιότερη!
Φιλάκια

Zeta Mp είπε...

Είναι πανέμορφη Μαράκι!! Αυτό το μωβ που έχεις βάλει μου αρέσει πολύ!!! Καλούς καφέδες, ή ότι άλλο σου αρέσει να πίνεις!!! Φιλάκια :-)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ Η ΚΟΥΠΙΤΣΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!!!!!!!!!! ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Πανέμορφη κουπίτσα!!!!! Μπράβο Μαράκι για την πληροφορία σου !!!!!

Pepi είπε...

Πολύ γουστόζικη η κούπα σου! Και μπράβο σου, που μοιράζεσαι μαζί μας τις πληροφορίες σου!Φιλάκια!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πολύ όμορφη η κούπα σου!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εύχομαι να απολαύσεις υπέροχα ροφήματα στην πολύ όμορφη και γουστόζικη κούπα σου!
Φιλιά!

Βίκυ είπε...

Πολύ όμορφη!Μπράβο!Αν δεν πάθουμε, δεν μαθαίνουμε τελικά!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!! Καλό σας βράδι!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΣΕΡΒΙΤΣΙΟ ΛΕΥΚΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΠΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΩΒ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

CREATIVE KHADIJA είπε...

very smart :)

fotolabida maria είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!

Sophia είπε...

Έχω σκοπό να παραγγείλω τέτοια χρώματα, το πρώτο που θα δοκίμαζα θα ήταν αυτό πάλι καλά που μας ενημέρωσες!!! Πάντως έχει γίνει πολύ όμορφο και τα χρώματα που επέλεξες είναι μ΄ αρέσουν πολύ. Καλή σου ημέρα Μαράκι!

olga είπε...

Καλημέρα Μαρία! Πανέμορφη δουλειά έκανες! Το μωβ λουλούδι στην άσπρη πορσελάνη δείχνει υπέροχο!

Ρένα είπε...

Υπέροχη η κούπα σου Μαράκι !!!Θα συμφωνήσω και γω με το ψήσιμο!!!Τελειώνεις πιο γρήγορα και η δουλειά σου είναι πιο σίγουρη!!!Πολλά φιλιά!!!1

Eva's blog είπε...

το φλιτζάνι τέλειο , όμορφα χρώματα και η ζωγραφική άψογη... Καλά είναι να πειραματιζόμαστε ...ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ!!!! Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!!!

Δέσποινα είπε...

M'aresei poly h koupa!Sthn ygeia mas!

Αναστασία είπε...

ΠΑΝΤΕΛΕΙΑ!!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Πολύ όμορφες οι κούπες.!!!!!Συμφωνώ στο ότι δουλειά γίνεται στο γυαλί πρέπει να ψήνεται
Καλή εβδομάδα
φιλιά

mary's crafts είπε...

Μαρια μου υπεροχες και οι κουπες σου!!!! Εισαι ταλεντο!!!Φιλακια πολλα!!!!!!

Δημοφιλή