Αναγνώστες

Facebook

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Αλλαγή σε καρέκλες σκηνοθέτη

DSC00905
Ήθελα να κάνω μια αλλαγή στην βεράντα, να της προσθέσω λίγο χρώμα.
 Έτσι σκέφτηκα να βάψω τις καρέκλες χρησιμοποιώντας stensil. Επιδή δεν μπορούσα να βρω stensil όπως τα ήθελα είπα να τα φτιάξω. Ας αρχίσω από την δημιουργία των stensil.
Πήρα χαρτί και σχεδίασα με μολύβι τα λουλούδια και τα φύλλα. Μετά πήρα το χαρτόνι και έβαλα καρμπόν ενδιάμεσα και ξεπατίκωσα τα λουλούδια πάνω στο χαρτόνι όπως φαίνονται στις εικόνες.
0806201113208062011133 
08062011134  
Στην συνέχεια τρύπισα το σχέδιο εκεί που θα πέρναγε το χρώμα. Τα τριαντάφυλλα τα βρήκα από περιοδικό και τα έφτιαξα. Μπορείτε αντί για χαρτόνι να βάλετε ζελατίνα χοντρή. Είναι λίγο δύσκολο στο να κοπεί.
09062011136      11062011142
13062011144      13062011145
Αφού τελείωσα πήρα τα πανιά από τις καρέκλες, τα χρώματα μου για ύφασμα, τα stensil τα πινέλα μου και άρχισα δουλεία.
10062011140      DSC00877
DSC00878 
DSC00886      DSC00887
DSC00895      DSC00889
DSC00880      DSC00890
DSC00892      DSC00881
DSC00888      DSC00893
DSC00882      DSC00894
DSC00883
Άφησα τα πανιά να στεγνώσουν καλά και μετά τα σιδέρωσα μπρος - πίσω. Τα σιδέρωσα δύο φορές που να είμαι σίγουρη ότι το χρώμα καταστάλαξε καλά και δεν θα βάψω ρούχα...
DSC00910      DSC00909
DSC00898      DSC00902
DSC00908
DSC00911
Τα stensil που έφτιαξα τα φύλαξα για να ξαναχρησιμοποιήσω στο μέλλον.

38 σχόλια:

Aνθήλη είπε...

Καλημέρα Μαρία. Έχω πάθει την πλάκα μου. Απίθανη δουλειά. Και εγώ έχω χρησιμοποιήσει stencil που έχω φτιάξει μόνη μου, αλλά τα δικά σου είναι απίστευτα. Οι καρέκλες σου έγιναν κομψοτέχνημα.
Μπράβο σου. Τώρα όμως θέλουμε να μας δείξεις και το τραπέζι σου γιατί από ότι είδα έβαλες και εκεί το θαυματουργό χεράκι σου. Φιλιά.

ΒΙΚΤΩΡΙΑ είπε...

Μπράβο Μαρία είναι πολύ όμορφες οι καρέκλες,δίνουν άλλη νότα στην βεράντα!!Και η ιδέα με τα stencil καταπληκτική!!Υπήρχε στο μυαλό μου αλλά δε σκέφτηκα ποτέ να την υλοποιήσω.....Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

Unknown είπε...

Ανθήλη σε ευχαριστώ πολύ!! Το τραπέζι θα το βρεις εδώ:
http://mproimaki.blogspot.com/2011/02/blog-post_16.html
Ελπίζω αν σου αρέσει!!!

Βικτωρία σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Φιλιά!!

evitas kleine Träume είπε...

Mαράκι φοβερή δουλειά!!!!!Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!!
Χαρά στο κουράγιο σου να κόψεις με τόση λεπτομέρεια τα σχέδια!!!!Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!!!

Aνθήλη είπε...

Ξανά εγώ. Καλά πως μου ξέφυγε το τραπέζι σου; Κούκλα το έχεις κάνει. Μπράβο. Φιλιά.

deppy11 είπε...

πανεμορφες!!!! τελειες!!!
Με προλαβες εχω και εγω τις ιδεες καρεκλες αλλα δεν τις τελειωσα !!!
μετα τις διακοπες θα τις αναρτησω και εγω !!!!

φιλια!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Κουκλίτσα μου μπράβο σου υπεροχη δουλειά!!!!!!!πολλα πολλα φιλάκια!!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Υπέροχα τα στένσιλ σου!! Πάάρα πολύ όμορφα!!!! Τις σιδερώνεις μετά τις καρέκλες για να "πιάσει" το χρώμα;;;

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Μπράβο για την ιδέα και το αποτέλεσμα!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
ΔΡΟΣΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ!!!!!!!!!!!
ΣΤΕΝΣΙΛ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΛΙΕΣ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!!!!!!!!
ΤΙΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΠΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΟΝΙ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!1

love2love είπε...

μπραβο ωραια ιδεα μπραβο σε περιμενω στον διαγωνισμο μου αν θες

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαρία μου
Κορίτσι μου είσαι καλλιτέχνιδα.Δεν ξέρω τι άλλο να πω .Το όλο θέμα το βρήκα ενδιαφέρον και σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.!!!!Στο λέω μέσα από την καρδιά μου. Σου εύχομαι καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου.
Φιλιά

katia είπε...

εξαιρετικη δουλεια μαρια!!!μπραβο σου καταπληκτικες εγιναν οι καρεκλες!!

Αναστασία είπε...

Αχ! τέλειες γίνανε!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!!!

Κωσταντίνα σιδερώνεις αφού στεγνώσει για να πιάσει- ενεργοποιήσεις το χρώμα.

Ρένα αν βρω ακτινιγραφίες παλιές θα το δοκιμάσω. Ωραία η ιδέα σου!!!

Kiki Aposeki είπε...

Σαν καινούριες οι καρεκλίτσες, πόση υπομονή όμως χρειάζεται!!! Φιλιά πολλά

Mαρία είπε...

Φανταστικές έγιναν!Πολύ δουλειά και φαντασία και υπομονή και κέφι για δημιουργία! Μπραβο σου ,εγώ δεν αποφασίζω ούτε να βάψω τα ξύλα στις δικές μου που εχουν καραπαλιώσει!

Elenfly είπε...

Καταπληκτική δουλειά Μαρία,δεν είχα σκεφτεί να φτιάξω stensil τωρα θα το δοκιμάσω!

Ρένα είπε...

Μαρία έγιναν υπέροχες!!!!Φοβερή η ιδέα σου!!1Καλό μήνα!!!

Αναστασία είπε...

Τέλεια δουλειά!! Φοβερή η σκέψη σου να φτιάξεις μόνη σου τα στένσιλ!! Μαρία, να σε ρωτήσω, τα χρώματα που χρησιμοποιείς τι είναι? Είναι ειδικά για υφάσματα?

ArtAtHome είπε...

μπραβοοοο πανεμορφες

olga είπε...

Απίθανες είναι! Καταπληκτική δουλεία τι να πρωτο πω! Ενθουσιάστηκα πολύ πολλά μπράβο σου!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Εντάξει,τι να λέμε τώρα...Είναι απίστευτα όμορφες...

Άγγελος είπε...

Καλημέρα Μαρία και καλή εβδομάδα. Χαίρομαι που γνώρισα το πολύ όμορφο Ιστολόγιο σου. Η ανάρτηση σου για την καρέκλα του σκηνοθέτη και οι αναλυτικές οδηγίες για την κατασκευή stencil πολύ χρήσιμες και για να είμαι ειλικρινής σε ελάχιστα Ιστολόγια έχω δει αναλυτικές οδηγίες κατασκευής. Καλή και δημιουργική σου συνέχεια.

Kiki Aposeki είπε...

Καλή εβδομάδα Μαράκι μου!!!

Unknown είπε...

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!

Αναστασία τα χρώματα είναι ιδικά για ύφασμα.

Ο κόσμος της Σοφίας είπε...

Πολύ ωραια αλλαγή και πολύ πρωτότυπη ιδεα!!!

Pepi είπε...

Επιτέλους, σημερα μου έκανε τη χάρη ο blogger και με αφησε και να μπω στο "σπιτάκι" σου και να γίνω και "αναγνώστης" σου !! Μαρία , τι όμορφα και πρωτότυπα κάνεις!! Μπράβο σου !! Πάντα να δουλεύεις με τόσο μεράκι και αγάπη για ό,τι κάνεις !

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Και εγω ταλαιπωρήθηκα απο τον Μπλογκερ,αλλά δε του κάνω τη χάρη να παρατήσω αυτή την εξαιρετική ανάρτηση. Εκανες πολύ δουλειά και με λεπτομέρεια αλλά άξιζε ο κόπος, το αποτέλεσμα σε δικαίωσε!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
Pepi καλός όρισες!!!!
Ο blogger κάνει του κεφαλιού του και εμένα πολλές φορές δεν με αφήνει να σχολιάζω αλλά δεν του κάνω την χάρη!!!
Καλό ΣΚ!!!

Κατερίνα είπε...

Μαρια ειναι απιθανες οι καρεκλες!!Μου αρεσε πολυ κιαι η ολη η δουλεια που εκανες αλλα και το αποτελεσμα..τα σχεδια,,,τα χρωματα..Ειναι καταπληκτικες!

PaintBox Magazine είπε...

Πολύ ωραία δουλειά και ολοκληρωμένο tutorial. Μπραβο

φόρα είπε...

Πως μου διεφυγε αυτό?
καταπληκτικές οι καρέκλες σου μαρία!

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά!!!!!!!Φιλάκια.

lila είπε...

Θα προσπαθήσω κι εγώ με κάτι παλιές πολυθρόνες που έχω στο εξοχικό μου.

daphnie είπε...

Εξαιρετικά!!!
Μπράβο!!!

Nena είπε...

ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΟ??????
ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΑ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

Unknown είπε...

έγιναν πολύ όμορφες μπράβο σου!!!εγώ χρησιμοποιώ παλιές ακτινογραφίες για στένσιλ κόβονται εύκολα με χαρτοκόπτη και είναι πιο γερές από χαρτί!!!

Δημοφιλή

Αρχείο