Αναγνώστες

Facebook

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Βάζο

DSC01109
DSC01110    DSC01107

DSC01108    DSC01111
Βάζο με χρώματα για γυαλί. Χρησιμοποίησα την τεχνική one stroke.
Πλένετε το γυάλινο αντικείμενο όπου και αν είναι αυτό. Αφού στεγνώσει το περνάτε με ένα μπαμπάκι με ασετόν (αν έχουν μείνει κόλλες από αυτοκόλλητα της βγάζετε καλά γιατί όταν το βάλετε στο φούρνο καφετίζουν και δεν φεύγουν) και μετά το σκουπίζετε με χαρτί κουζίνας. Η επιφάνεια είναι έτυμη για να την ζωγραφίσετε Όταν τελειώσετε το αφήνετε να στεγνώσει και μετά το βάζετε στο φούρνο, στον αέρα, στους 170 oC για μισεί ώρα. Μόλις ξεπιρρώσει ο φούρνος τα βγάζετε. Αν τα βγάλετε αμέσως ενδέχεται να σας σπάσουν.

22 σχόλια:

Κωνσταντίνα είπε...

Παρα πολυ ωραιο Μαράκι!Μπραβο!!Καλη εβδομαδα!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΑΖΟ!!!!!ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΙΘΑΝΑ !!!
ΜΠΡΑΒΟ!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Zeta Mp είπε...

Καλημέρα Μαράκι! Καλή Εβδομάδα!! Το βάζο σου είναι υπέροχο!!! Το έχεις ζωγραφίσει τέλεια!!! Μπράβο σου!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Καλημέρα Μαρία Καλή εβδομάδα
Το βάζο είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!
φιλιά

Βίκυ είπε...

Πολύ όμορφο!Καλή εβδομάδα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ;
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!

Unknown είπε...

Κορίτσια την όμορφη, αλλά βροχερή καλημέρα μου!!!
Ελπίζω να είστε καλά. Σας ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη βδομάδα!!!

Μαiρη είπε...

Τι όμορφο που είναι!!!! 'Γειά στα χεράκια σου!!!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πολύ όμορφο. Καλή εβδομάδα!

CREATIVE KHADIJA είπε...

Superb :) amazing effort my dear..

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Μαράκι μου μου άρεσε πάρα πάρα πολύ το φίνο και ντελικάτο βαζάκι σου.Μπράβο κοριτσάκι!!!!φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχεις!!

Μαριάννα είπε...

Μαρακι πολυ ομορφο!!!Μπραβο σου! Φιλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφα που το ζωγράφισες!!!
Καλή βδομάδα εύχομαι, φιλιά!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Μπράβο Μαρία!!!! Πολύ σικ βάζο αλλά με την ζωγραφιά σου απογειώθηκε!!!! Ευχαριστούμε για τα μυστικά!!! Φιλάκια!!!!

Pepi είπε...

Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!Φιλάκια!!

χρυσάνθη είπε...

Μαράκι μου εμένα δεν μου ανοίγουν οι φωτό για να θαυμάσω!!!!!!!Καλή εβδομάδα!

Κατερίνα Βογιατζή είπε...

πανέμορφο Μαρία μπραβο!!!!

Pitsina είπε...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Πάντα ευγενική και....ταλαντούχα!!!!

Μαρία είπε...

Πολύ όμορφο Μαράκι..Μπράβο..!!!

Eva's blog είπε...

σικατο!!!καλημερα και υπεροχη δημιουργικη εβδομαδα!!!

butterfly art είπε...

Πολύ όμορφο είναι Μαράκι μου! Τα λουλουδάκια που ζωγράφισες είναι τέλεια! Φιλάκια!!!

Δημοφιλή