Αναγνώστες

Facebook

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Τα επτά δικά μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ζέτα (από Zeta's magic world) την Antria (από το Handmade By Andria), την  Pepi (από το ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ), την Φιλία (από το Filia's crafts) και την Ολυμπία (από το e-kosmima.eu) για την τιμή που μου έκανα και μου αφιέρωσαν τα βραβεία που μου χάρισαν.
blogovraveio      κατάλογος
Με την σειρά μου  να σας πω επτά πράγματα για εμένα.
1.    Όλο λέω ότι αύριο θα κόψω τα γλυκά αλλά δεν έρχεται ποτέ το αυτό το αύριο χα χα χα…
2.    Μ’ αρέσει να βλέπω ταινίες, δράσης και κωμωδίες.
3.    Μ’ αρέσει να μαθαίνω να φτιάχνω συνέχεια καινούρια πράγματα (πιάνω το ένα και αφήνω το άλλο)
4.    Έχω πολύ μεγάλη υπομονή.
5.    Μ’ αρέσει να παρατηρώ την λεπτομέρεια του κάθε πράγματος
6.    Είναι πολύ σπάνιο φαινόμενο να πετάξω κάτι…
7.    Μ’ αρέσει να ακούω μουσική και να τραγουδάω, ιδικά όταν φτιάχνω πράγματα.

Μου είναι δύσκολο να διαλέξω 15 άτομα οπότε τα  αφιερώνω σε όσους θέλουν να μας πουν 7 πράγματα για αυτούς και να τους γνωρίσουμε καλύτερα.
Φιλιά πολλά!!!

15 σχόλια:

Sophie είπε...

Μαράκι βλέπω ότι ταιριάζουμε σε πολλά!!!!Σε αυτό με τα γλυκά,στη μεγάλη υπομονή και στο τραγούδι και μένα μου αρέσει να τραγουδάω όταν φτιάχνω κάτι.Φιλάκια!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!
ΠΕΣ ΤΟ ΝΤΕ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΤΡΩΣ!!!!!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ! ΑΝΤΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ, ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΙ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
ΓΙΑ ΤΟ 7 ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΕΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΧΩ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Εγώ βλέπω ότι έχουμε αρκετά κινά με πολλές κοπέλες. Όσο για το 7 το δικό μου, μου φτιάχνει πολύ η διάθεση με την μουσική.
Καλό βράδι!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Αυτό το 6!! Αχ, αυτό το 6... Κουτιά και παρακουτάκια, τσαντούλες και παρατσαντούλες γεμάτα όλα με πράγματα που μαζεύω, γιατί πού ξέρεις (;!) κάπου μπορεί να χρειαστούν!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γέλασα πολύ με το Νο 1!!
Μα γιατί να κόψεις τα γλυκά??
Ασε και κάτι να γλυκαίνει την ζωή μας;-)
Φιλιά!

Unknown είπε...

Ειρήνη μου και εγώ με αυτό το σκεπτικό τα μαζέψω... Έχει καταντήσει να μην χωράει τίποτε άλλο...
Έλενα εγώ πήρα την απόφαση μου πιο γρήγορα θα κόψω το φαί παρά τα γλυκά!!!

Φιλία είπε...

Αχ, πολύ θάθελα να έχω το 4!!!
Φιλάκια πολλά

Kiki Aposeki είπε...

Κανείς σε αυτή την παρέα δεν πετάει τίποτα λοιπόν!!! Γειά σου Μαράκι, μου άρεσε που έμαθα και τα δικά σου μυστικά...!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΣΤΟ 7 ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΜΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Μαρία είπε...

Καλημέρα και από μένα Μαράκι και καλώς βρεθήκαμε..υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνω αναγνώστρια του blog γιατί δεν βλέπω κάτι και σαν καινούρια που είμαι ίσως να είναι και κάτω από τη μύτη μου..χι χι..φιλάκιααα

Unknown είπε...

Καλώς όρισες Μαρία!!! Πάνω αριστερά είναι οι αναγνώστες μου! Μπορεί να μην στους δείχνει το έχω πάθει και εγώ σε άλλα blog που μπήκα με το mozilla και δεν μπορούσα να γραφτώ δοκίμασα το explorer και γράφτηκα από εκεί. Δοκίμασε και με τα δύο.
Φιλιά!!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Τι καλά που σε γνωρίζουμε λίγο περισσότερο!Καλό σου Σαββατοκύριακο!

χρυσάνθη είπε...

Μαράκι μου να πω ότι ταυτίζομαι και με τα επτά χαρακτηριστικά σου.Οσο για το εβδομο, εγώ εκτός που τραγουδάω , όταν μερακλώνω ρίχνω και καμιά γυροβολιά !!χαχαχα!! φιλάκια !

Fanypap είπε...

Μαράκι μου, η χαρά του Θεού είσαι!!!Πολύ χαίρομαι γλυκειά μου!!! Να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!! φιλάκια.

Δημοφιλή