Αναγνώστες

Facebook

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Ψυγείο....


Έκοψα τα κομμάτια
χαρτοπετσέτας. Εδώ δοκίμασα και κάτι καινούργιο στην πάνω γωνία πριν κολλήσω την χαρτοπετσέτα έβαλα άσπρο υπόστρωμα ( primer bianco all' acqua της decomania). Δεν θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε κάτι τέτοιο ούτε καν απλό primer. Στο σημείο που το έβαλα εκτός ότι το ψυγείο φένεται συνέχεια λερωμένο είναι και τραχύ. Για τα υπόλοιπα έβαλα κόλλα, κόλλησα την χαρτοπετσέτα και μετά πέρασα δυο στρώματα κόλλα.
Όταν τελείωσα δεν έβαλα βερνίκι για να μπορώ έυκολα να το αλλάξω αν θέλω.
Το ψυγείο το καθαρίζω με σφουγγάρι και σαπουνάδα και δεν παθαίνει τίποτα. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αν το αλλάξω, αλλά όταν το κάνω θα σας πω.

2 σχόλια:

NansyK είπε...

Ειναι θεικό το ψυγειακι....εδω και μερες μου χει η ιδεα να φτιαξω το ψυγειο μου λιγο διαφορετικο διοτι το εχω βαρεθει ( το οποιο δεν ειναι λευκο αλλα κίτρινο ) και ψαχνω να βρω καποιο ντεκουπαζ σε ψυγειο μεχρι που βρηκα το δικο σου...εχω παρακολουθησει πολλα βιντεο με τεχνικη ντεκουπαζ και ειναι αρκετα ευκολη. Φανταζομαι και για το ψυγειο ακολουθω ακριβως τα ιδια βηματα? Δεν σε προβληματισε κατι , επειδη ειναι αλλη επιφανεια και υλικο ετσι ?

Unknown είπε...

Να δώσω μια συμβουλή μόνο. Μην το ασταρώσεις αν απλός θες να κολλήσεις τα μοτίβα. Έτσι θα μπορείς και να το αλλάξεις στην πορεία να θες.
Αν το ασταρώσεις που να το αλλάξεις και χρώμα, όταν τελειώσεις πέρασε το με βερνίκι νερού. Σου λέω νερού γιατί αν βάλεις νεφτιού θα σου κιτρινίσει το σχέδιο όταν περάσει κάποιος χρόνος. Είναι λίγο ποιο ακριβό αλλά αξίζει.
Καλή σου βδομάδα!!!!

Δημοφιλή

Αρχείο